vide

Dalībnieka dienasgrāmatu atšifrēja tīkla brīvprātīgais

Satura rādītājs:

Anonim

Lasīt kāda cita dienasgrāmatas ir neglīti. Kā būtu, ja dienasgrāmata pieder vectēvam, kurš dzīvoja Otrā pasaules kara laikā? Protams, izlasiet to!

Viens no tīkla lietotājiem ziņoja, ka ir atradis sava vectēva dienasgrāmatu un vēlētos to izlasīt, taču problēma ir tā, ka dienasgrāmata ir rakstīta stenogrammās, kuras mazdēlam, protams, nepieder.

Uz saucienu atbildēja brīvprātīgais, kurš mazliet saprot stenogrammu, bet nenodarbojas ar tulkojumiem šajā jomā. Viņš iepazinās ar dienasgrāmatas fotogrāfijām, taču nesteidzās palīdzēt lietotājam un paziņoja, ka manuskriptu tulkošana ir diezgan sarežģīta, vieglāk lasāma un nedaudz saprotama par romāniem vai reliģiskiem tekstiem, kas uzrakstīti šādā formā, un manuskripta atšifrēšana prasīs daudz laika un pūļu.

Kas bija dienasgrāmatā?

Spriežot pēc neliela dienasgrāmatas fragmenta, kuru mēs publicējam zemāk, tajā cilvēks runā par savu dzīvi, atrodoties armijā. Par to, kas viņam tiek pabarots, ar ko nodarbojas militārpersonas, kādas attiecības veidojas komandā, kādas manipulācijas notiek. Dienasgrāmatas fragmentu tomēr tulkoja tas brīvprātīgais, kurš atbildēja uz lietotāja ziņu.

4/9/41 - trešdiena

Tas attiecas uz 1941. gada 9. aprīli.

Kreisajā pusē […] 5:30 tramvajs brauca […] uz ieroču noliktavu. Ierašanās plkst. 8:00. Demontēju visas drēbes, izņemot apavus un mēteļus. Nokārtojuši vismaz 20 telpas dažādiem eksāmeniem. Eksāmeni beidzās ap pulksten 10:00. […] Okulists, ENT izturēja. [Tas bija nepieciešams … papīrs un lietas … alkoholā un … kokvilnā]. Iespējams, ka daži tika noraidīti esošo slimību dēļ, taču ārsts viņiem vaicāja, vai viņi vēlas pievienoties armijai. Ja viņi teiktu jā, viņš to apstiprinātu. Daži var palaist garām pat ar sliktu redzi, ja viņi prot lasīt ar brillēm. Viens mans draugs ņēma, ka viņam bija vairāk nekā 38 mārciņas liekā svara. Devos no 10 līdz 4 ar [… mūsu pusdienām]. [Man bija] mana izvēle [vakariņām …], citiem bija tikai cūkgaļas karbonādes. Es pats ēdu, vakariņoju. No 620 vīriešiem bija apmēram 10 no mums […], jo mēs gājām garām.

Jauns pieaugušo kruīza kuģis: alkohols un laba pārtika

Spīdzināti kaķu mati uz loksnēm: atbrīvojās pēc pieredzējuša selekcionāra ieteikuma

Sieviete, kurai izdevās apburt Lev Bi-2: jaunas rokera sievas fotogrāfijas

Pirmkārt, eksāmeni. Mans numurs bija 27. Es devos uz Camp Grant pulksten 8:30 IC. Mūsu rīcībā bija vesels vilciens. 13 stundas stāvēdams, […] ejot un staigājot, mani patiešām nogurdināja. [Vuksenek] ar mūsu [bariņu], un viņa foto bija […] avīzē.

10/10/41 - ceturtdiena

Norādīts 1941. gada 10. aprīlī.

Ierašanās Granta nometnē ap plkst. Bija […] pusdienas ar liellopa gaļas sautējumu, un mūsu šķīvji tika piepildīti līdz malām. Identificēts kazarmās B-204, mana gulta 22. Ļoti ērti. Es nevarēju gulēt līdz pulksten 2:00 no rīta. Pamodos 6:00 no rīta. [Got uzņēmumam … nākotne]. Nosūtīts 2. klasei uz […] pārbaudi, bija 119. no 150 cilvēkiem. Tika nokārtots pārbaudījums par vervēšanu armijā. Ieguva 45 punktus. Viņi injicēja [vēdertīfu … vienmēr]. Tad baroja tītaru.

Vakariņās tika doti pāri palikušie. Atļāva izbraukt pirms pulksten 23:00, bet es paliku rakstīt vēstules. Rokas nedaudz sāpēja no šāviena. Lielākā daļa bandas devās uz svētkiem pilsētā, bet viņiem bija jāgaida autobuss vai jāstaigā.

Apkalpe nofotografēja kā piemiņas lietu. Ne katru dienu šādi pasažieri lido

Oriģināls „dari pats” termoss no koka un epoksīda māla: meistarklase

Silts audzētava ar parketa iedarbību: instrukcijas rūpējīgiem īpašniekiem

11.04.14 - piektdiena

Es šodien devos uz baznīcu un stāvēju [… visu laiku …]. Strādāja visu dienu: mazgā, slaucīja un tīrīja. Lielākā daļa puišu tika pārvietoti uz dažādām kazarmām. Mums bija palikuši tikai 5. Viņi devās uz citām kazarmām uz medicīnas korpusa pusi. Olas un grauzdiņš brokastīs. Es neēdu vakariņas, jo manas zarnas nedarbojās pareizi. Viņš lietoja caurejas līdzekli.

12.04.14 - sestdiena

Mūsu kazarmās parādījās jauni vīrieši no Detroitas. Tīrīja kazarmas. Nedaudz pastaigājos. Pēcpusdienā mēs devāmies uz Rokfordu un izdzērām dažas glāzes alus, lai sēdētu un pavakariņotu. Es vēroju, kā čigāniete Roze Lī uzstājas ar viņas striptīzu. […] Pilsētā tad […]. Viņš atgriezās …

13/14/41 - svētdiena

10:00 Lieldienu svētdiena. Visu dienu lija. Mēs palikām kazarmās. Viņi spēlēja kārtis, es laimēju 4 dolārus. Es nosūtīju 10 pastkartes un vienu vēstuli.

Meitene ienesa rokā divas caurspīdīgas sloksnes un “nokārtoja” tās savā pagalmā

Kā pareizi nēsāt masku: ārsti paskaidroja, kāpēc bārda var traucēt

Mutes pankūkas: Viktorijas Boni recepte

14/14/41 - pirmdiena

Grant aizbrauca no nometnes Shelby Camp 10:10. Ieradās […] pulksten 17:00, lai paņemtu kravu […]. Atnāca uz Sentluisu pulksten 20:00. Viņš gulēja augšējā divstāvu gultā. Naktīs caur Kentuki un Misūri. Pamodos Tenesī. Ļoti kalnaina Misisipi, ļoti mežaina, daudz kokzāģētavu. Ļoti daudz [pārbaužu] pa dzelzceļu. Ieradās Šelbija nometnē pulksten 15:15.

4/15/51 - otrdiena

Tas ilga 29 stundas. Ēdiens vilcienā bija ļoti slikts kaut kādas kļūdas dēļ. Konservēta kukurūza, liellopu gaļa, ievārījums, alus un [kafija]. Viss, ko mēs izdarījām vilcienā, bija skats uz ainavām. Īstā meklēšana notika Šelbija nometnē. Grupa spēlēja, un kravas automašīnas nogādāja mūs mūsu uzņēmumā. Piegādāts I klīringa uzņēmumam.

Mūsu uzņēmums sastāv galvenokārt no vīriešiem no Viskonsinas un Mičiganas. Ļoti maz no Ilinoisas. Vakariņās sautēta liellopa gaļa. [Pārcēlās] uz telti. 16 kvadrātveida 5 guļvietas.

4/16/41 - trešdiena

Pankūkas brokastīs, liellopu gaļa vakariņās, šķiņķis uz kaula vakariņās. Parādīta taktika un neliela pastaiga. Izmeklēt velēnu pēcpusdienā. Tas bija labs, mazs vingrinājums. Es braucu no viena nometnes gala uz otru armijas kravas automašīnā.

Meistarklasē es iemācījos gatavot plānas griķu pankūkas ar raugu

Kāpēc iemācīties slidot 39 gadu vecumā, bija labākais lēmums manā dzīvē

1920. gadu mājokļus Sidnejas tuvumā nebūs viegli atrast pat izsekotājiem

17/14/41 - ceturtdiena

Parasts gājiens un vingrošana. Auzu pārslas brokastīs, liellopu gaļa un [alus] vakariņās. Visu dienu rakt tranšejas.

18.04.14 - piektdiena

Viņi dzirdēja par militāru pieklājību. Sveiciens [instrukcija]. Olas un speķis brokastīs. Kāju pārbaude. […] Viņi vakariņām deva zivis. Pēcpusdienā daudz lāpstas. Mēs izdzērām 3 kārbas alus […].

19.04.14 - sestdiena

[…] no rīta. Pārbaude, ko veic virsnieks […]. Pēcpusdienā strādāja ļoti maz. Visas mūsu drēbes tika pārbaudītas. Brokastīs saputotas olas. Pusdienās šķiņķis un vispirms apēsts neapstrādāts selerijas. Vakariņās šķiņķis uz kaula Mēs izdzērām 2 kannas alus. [… un papīrs].